Regulamin

REGULAMIN


WŁAŚCICIELEM STRONY www.nene.sklep.pl JEST FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA NENE.

F.H.U. NENE
MAGDALENA FIJOŁ
Węgrzce Wielkie 708
32-002 Węgrzce Wielkie

NIP 945-195-09-61
REGON 120794116

WPIS DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ NR 6616/2008 NADANY PRZEZ PREZYDENTA MIASTA KRAKOWA.

TEL. 661-348-591
785-941-058

E-MAIL: nenesklep@interia.pl

F.H.U. NENE PROWADZI SPRZEDAŻ PRODUKTÓW ZA POŚREDNICTWEM INTERNETU NA STRONIE www.nene.sklep.pl

F.H.U. NENE JEST LEGALNIE DZIAŁAJĄCĄ FIRMĄ. JESTEŚMY PŁATNIKIEM VAT A NA ŻYCZENIE KLIENTÓW WYSTAWIAMY FAKTURY VAT.

CENY PRODUKTÓW I PRZESYŁEK SĄ CENAMI BRUTTO OBOWIĄZUJĄCYMI W MOMENCIE SKŁADANIA ZAMÓWIENIA.
DO KAŻDEGO ZAMÓWIENIA DODAJEMY PARAGON FISKALNY LUB NA ŻYCZENIE FAKTURĘ VAT.


ZAMÓWIENIA

ZAMÓWIENIA MOŻNA ZŁOŻYĆ W JEDEN Z PONIŻSZYCH SPOSOBÓW:

1. W NASZYM SKLEPIE ZA POŚREDNICTWEM STRONY INTERNETOWEJ www.nene.sklep.pl
2. TELEFONICZNIE POD NUMEREM TELEFONU 661-348-591 LUB 785-941-058, PODAJĄC NAZWĘ I CENĘ PRODUKTU.
3. POPRZEZ E-MAILA nenesklep@interia.pl, PODAJĄC NAZWĘ I CENĘ PRODUKTU, ADRES NA KTÓRY MAMY NADAĆ ZAMÓWIENIE, FORMĘ PŁATNOŚCI I WYSYŁKI (PRZEDPŁATA NA KONTO CZY POBRANIE, ZA POŚREDNICTWEM POCZTY CZY KURIERA).


PŁATNOŚĆ I WYSYŁKA

NA WPŁATĘ CZEKAMY 10 DNI OD CHWILI ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA. PO TYM CZASIE ZAMÓWIENIE ZOSTAJE ANULOWANE.

W TYTULE PRZELEWU PROSZĘ WPISAĆ NUMER ZAMÓWIENIA. JEŚLI ZAMÓWIENIE BYŁO DOKONANE ZA POŚREDNICTWEM POCZTY MAILOWEJ, W TYTULE ZAMÓWIENIA PROSZĘ PODAĆ ADRES MAILOWY Z KTÓREGO PRZESYŁALI PAŃSTWO ZAMÓWIENIE.


DANE DO WPŁATY

F.H.U. NENE
MAGDALENA FIJOŁ
Węgrzce Wielkie 708
32-002 Węgrzce Wielkie

ING BANK ŚLĄSKI 51 1050 1445 1000 0090 7269 3725


KOSZT PRZESYŁKI

KOSZT PRZESYŁKI JEST ZAWSZE TYLKO JEDEN, NIEZALEŻNIE OD ILOŚCI ZAMÓWIONYCH PRZEDMIOTÓW.


PRZEDPŁATA NA KONTO

POCZTA POLSKA
PRZESYŁKA POLECONA PRIORYTETOWA 10 ZŁ

KURIER 18 ZŁ


POBRANIE(PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE PRZESYŁKI)

POCZTA POLSKA

PACZKA 24 h 18 ZŁ

KURIER 22 ZŁ


PRZESYŁKA GRATIS

PRZY ZAKUPACH ZA MIN. 100 ZŁ PRZESYŁKA POLECONA PRIORYTETOWA Z PRZEDPŁATĄ NA KONTO JEST GRATISOWA.


TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA I CZAS DOSTAWY

PRZESYŁKI NADAJEMY W CIĄGU 3 DNI ROBOCZYCH OD ZAKSIĘGOWANIA WPŁATY LUB WYBRANIA POBRANIA.

ŚREDNI CZAS DOSTAWY OD MOMENTU NADANIA PRZESYŁKI:

POCZTA POLSKA
PRZESYŁKA POLECONA EKONOMICZNA 3-5 DNI ROBOCZYCH
PRZESYŁKA POLECONA PRIORYTETOWA 1-2 DNI ROBOCZE

PACZKA 24 h 1 DZIEŃ

PACZKA 48 h 2 DNI
KURIER 1 DZIEŃ ROBOCZY

 

PRZESYŁKI WYSYŁAMY W KOPERTACH OCHRONNYCH LUB PACZKACH, CO JEST ZALEŻNE OD WIELKOŚCI ZAMÓWIENIA.

PRZESYŁKI Z OPCJĄ PRZEDPŁATY NADAJEMY PO ZAKSIĘGOWANIU WPŁATY NA KONCIE. NIE NADAJEMY PRZESYŁEK NA PODSTAWIE ZESKANOWANEGO DOWODU WPŁATY CZY POTWIERDZENIA PRZELEWU INTERNETOWEGO.


ODBIÓR OSOBISTY

PO WCZEŚNIEJSZYM UZGODNIENIU TELEFONICZNYM MOŻLIWY JEST ODBIÓR OSOBISTY ZAMÓWIONYCH PRZEDMIOTÓW W WĘGRZCACH WIELKICH, WIELICZCE LUB KRAKOWIE.
ABY UMÓWIĆ SIĘ NA SPOTKANIE PROSIMY O TELEFON
661-348-591
785-941-058


REKLAMACJE I ZWROTY

ZWROTY

ZGODNIE Z PRZEPISAMI USTAWY Z DNIA 30 MAJA 2014 r. O PRAWACH KONSUMENTA (Dz. U. 2014 POZ. 827) KONSUMENT MA PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY BEZ PODANIA PRZYCZYNY.

WYSTARCZY, ŻE W TERMINIE NIE DŁUŻSZYM NIŻ 14 DNI KALENDARZOWYCH, LICZONYCH OD OTRZYMANIA ZAMÓWIENIA, PRZEŚLE DO NAS DROGĄ ELEKTRONICZNĄ LUB POCZTĄ OŚWIADCZENIE ODSTĄPIENIA OD UMOWY, W KTÓRYM ZAWARTE ZOSTANĄ DANE OSOBY UMOŻLIWIAJĄCE IDENTYFIKACJĘ ZAMÓWIENIA, NUMER RACHUNKU LUB ADRES, NA KTÓRY MAMY DOKONAĆ ZWROTU ŚRODKÓW.

TOWAR NALEŻY ODESŁAĆ W TERMINIE NIE DŁUŻSZYM NIŻ 14 DNI KALENDARZOWYCH, LICZONYCH OD DATY DOSTARCZENIA OŚWIADCZENIA ODSTĄPIENIA OD UMOWY.

NALEŻNOŚĆ ZOSTANIE ZWRÓCONA W TERMINIE 14 DNI KALENDARZOWYCH, LICZONYCH OD DNIA OTRZYMANIA PISMA ODSTĄPIENIA OD UMOWY.

PRODUKTY WYKONANE NA SPECJALNE ŻYCZENIE KLIENTA NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM.

 

REKLAMACJE

JEŚLI TOWAR DOSZEDŁ DO PAŃSTWA WADLIWY, BRAKUJE JAKIEGOŚ ELEMENTU, DOSZEDŁ ZŁY MODEL, KOLOR, WÓWCZAS PROSIMY O NIEZWŁOCZNY KONTAKT CELEM WYJAŚNIENIA ZAISTNIAŁEJ SYTUACJI.

REKLAMACJE ROZPATRYWANE SĄ NAJPÓŹNIEJ W CIĄGU 14 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY OTRZYMANIA PRZESYŁKI Z REKLAMOWANYM PRODUKTEM. W PRZYPADKU UZNANIA REKLAMACJI, PRODUKT ZOSTANIE W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI NAPRAWIONY LUB WYMIENIONY NA NOWY, PEŁNOWARTOŚCIOWY, A JEŚLI BĘDZIE TO NIEMOŻLIWE LUB WYMAGAJĄCE NADMIERNYCH KOSZTÓW, SPRZEDAWCA ZWRÓCI KLIENTOWI RÓWNOWARTOŚĆ CENY PRODUKTU.

W RAZIE JAKICHKOLWIEK PYTAŃ LUB WĄTPLIWOŚCI PROSIMY O KONTAKT.


DOKONANIE ZAKUPU JEST RÓWNOZNACZNE Z AKCEPTACJĄ POWYŻSZEGO REGULAMINU.